شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

سایت همسریابی شیدایی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

غذاها روی همه چیز تاثیر می گذارند و یکی از این موارد میل جنسی است‎


کاهش میل جنسی

غذاها روی همه چیز تاثیر می گذارند و یکی از این موارد که بسیار مهم است میل جنسی است. در این مقاله می خواهیم غذاهایی را به شما معرفی کنیم که گفته می شود می توانند میل جنسی را از بین ببرند.

آنچه باید درباره کشنده های میل جنسی بدانید

کافیست یک جستجوی کوچک در گوگل با موضوع ” غذاهایی که میل جنسی را از بین می برند ” بکنید تا لیستی از مقالاتی جلویتان سبز شوند که به معرفی غذاهای کاهش دهنده میل جنسی پرداخته اند. اما متاسفانه بسیاری از غذاهایی که در این لیست ها می بینید بدون دلیل علمی و فقط چون از گذشته گفته شده وارد آنها شده اند. هرآنچه می خوانید را باور نکنید. ما بر اساس قانون رعایت تعادل در این مقاله می خواهیم چنین غذاهایی را با دلیل علمی به شما معرفی کنیم.

غذاهای بر پایه سویا

نگران نباشید قرار نیست که دیگر سویا را به کلی کنار بگذارید، اما بسیار مهم است که حواستان به مقدار سویایی که می خورید باشد. تحقیقات نشان داده مصرف بالای غذاهایی که بر پایه سویا هستند می تواند سطح تستوسترون و تعداد اسپرم را کاهش دهد. پس لازم نیست حتما سویا را از برنامه غذایی تان حذف کنید، فقط کافیست میزان مصرفتان را متعادل کنید.

غذاهای سرشار از چربی های اشباع

اگر برخی از غذاهای مورد علاقه تان سرخ کردنی هستند ممکن است خوشمزه باشند اما سرشار از چربی های اشباعند.چربی های اشباع از جمله عوامل بسته شدن شریان ها، جریان خون ضعیف و افزایش وزن هستند که همه اینها روی هم باعث اختلال در نعوظ می شود. اختلال در نعوظ تاثیر مستقیمی روی میل جنسی دارد. اگر بد غذا بخورید بیشتر در خطر چاقی و مشکلاتی نظیر دیابت و فشار خون بالا قرار می گیرید که روی میل جنسی تان تاثیر می گذارد. عاقلانه این است که امروز درست غذا بخوریم تا در آینده زندگی جنسی سالمی داشته باشیم. دیگر غذاهای سرشار از چربی های اشباع، گوشت قرمز و پنیر هستند.

روغن سبزیجات

برخی از روغن های گیاهی سرشار از چربی های دارای حلقه های اشباع نشده اند که ممکن است باعث شوند سطح تستوسترونتان به شدت کاهش پیدا کند. تستوسترون در میزان میل جنسی خانم ها و آقایان نقش ایفا می کند. بنابراین اگر نگران هستید این نوع چربی ها برایتان دردسرساز شوند، توصیه می شود از روغن زیتون اکسترا ویرجین استفاده کنید.

نمک

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود بیشتر حواستان به میزان مصرف نمکتان باشد کاهش میل جنسی است. نمک و غذاهایی که سرشار از این مواد معدنی هستند می توانند منجر به فشار خون بالا بشوند که روی میل جنسی نیز تاثیر دارد.

الکل

مصرف الکل می تواند منجر به کاهش سطح تستوسترون و افزایش سطح استروژن شود. همه اینها در ترکیب با هم می توانند منجر به تاثیر منفی روی میل جنسی شود. الکل از آن مواردی است که بهتر است هرگز استفاده نکنید چون ضررهایش بیش از یکی دو مورد است.

قند

قند می تواند روی میان تنه تاثیر بگذارد و در نهایت باعث شود میل جنسی نیز آسیب ببیند. قندها برای پردازش به انسولین نیاز دارند. این افزایش پایدار میزان انسولین با کاهش سطح تستوسترون در ارتباط است. کربوهیدرات های سنگین مانند پاستا نیز پس از خوردن تبدیل به قند می شوند که می تواند باعث افزایش سطح گلوکز خون شوند و پانکراس را مجبور به تولید مقدار بیشتری انسولین کنند. بنابراین سعی کنید میزان مصرف قند و کربوهیدرات خود را کنترل کنید تا علاوه بر سلامت کلی بدن به میل جنسی ‌تان نیز کمک کرده باشید.

منبع: سلامت نیوز

برای ارگاسم بهتر،باید مشاوره جنسی بگیرید


ارگاسم در زنان

در این مقاله نکات کاربردی را از مشاوران و متخصصان روابط جنسی جمع آوری کرده ایم تا به شما برای داشتن ارگاسم بهتر و رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کنیم.

1. برای ارگاسم بهتر: باید مشاوره جنسی بگیرید

نمی توانید به ارگاسم برسید؟ یا می خواهید ارگاسمی بهتر را تجربه کنید؟

ما مجموعه ای از نظرات کارشناسان رابطه جنسی را در این مقاله گردآورده ایم تا بتوانید به اوج لذت جنسی در زندگیتان دست پیدا کنید.

2. برای ارگاسم بهتر: لمس کردن نقاط داغ

لمس نقاط داغ به رسیدن شما به اوج لذت جنسی در طول مقاربت کمک می کند. به عنوان مثال شما روی شوهرتان قرار بگیرید به طوری که اندام جنسی (کلیتوریس یا چوچوله) شما مستقیم به استخوان شرمگاهی pubic bone او کشیده شود. یا به پشت دراز بکشید و یک بالش را زیر باسنتان قرار دهید.

3.برای ارگاسم بهتر:صحبت کنید و واکنش نشان دهید

به گفته دکتر لورا برمن Berman استادیار بالینی روان پزشگی و زنان و زایمان در دانشگاه نورث وست " مردان نیاز دارند که در جهت صحیح راهنمایی شوند " خانم ها باید با بیان احساس خوبی که دارند یا آه کشیدن به همسرشان نشان دهند که در مسیر صحیحی حرکت می کند.

4.برای ارگاسم بهتر: بدن خود را بشناسید

اگر بدن خود را نشناسید نمی توانید حین رابطه شریکتان را برای چگونگی تحریک خودتان راهنمایی کنید. بنابراین بهترین راه این است که نقاط حساس بدن خود و نحوه تحریک آن ها را یاد بگیرید.

5.برای ارگاسم بهتر: ماهیچه هایی که عامل ارگاسم هستند را تمرین دهید

دوریان سولوت آموزش دهنده جنسی می گوید " کگل یک ورزش کلاسیک برای زنانی است که می خواهند یک ارگاسم ضعیف را به یک ارگاسم عالی تبدیل کنند " با منقبض کردن عضلات کف لگن جلوی ادرارتان را بگیرید و به این شکل عضلات هدف را شناسایی کنید. سپس در زمان هایی که ادرار ندارید این عضلات را منقبض کنید. تمرینات کگل را هر روز و در صورت امکان چندین بار در روز انجام دهید. حین انقباض نفستان را حبس کنید.

علائم ارگاسم در زنان

برای ارگاسم بهتر،صحبت کنید و واکنش نشان دهید

6.برای ارگاسم بهتر: خطر کنید

تحقیقات نشان می دهد که با هم درگیر شدن در کارهای هیجان انگیز ( چه صخره نوردی باشد یا فقط تماشای یک فیلم ترسناک ) باعث تحریک دوپامین در مغز شده که منجر به اشتیاق جنسی بین شما خواهد شد.

7.برای ارگاسم بهتر: به تاخیر انداختن ارگاسم

به گفته سولوت " طولانی کردن رسیدن به ارگاسم باعث یک ارگاسم انفجاری خواهید شد. زمانی که به ارگاسم نزدیک می شوید حرکاتتان را آهسته کنید و این کار را چند بار تا ارگاسم نهایی تکرار کنید. "

8.برای ارگاسم بهتر: روی تنفستان تمرکز کنید

رابطه جنسی تانتریک Tantric sex ممکن است برایتان جدید باشد ولی اصل آن روی tenet یا همان تمرکز روی تنفس پایه گذاری شده که می تواند لذت شما را بیشتر کند. به گفته ایوان فولبرایت آموزش دهنده روابط جنسی " شما می توانید تنفستان را به انرژی جنسیتان متصل کنید " افرادی که می توانند روی تنفسشان تمرکز کرده و پشت سر هم تنفس کنند سرعت رسیدن به ارگاسم را کم کرده و به ارگاسم شدیدتری می رسند که می تواند لذت را تشدید کند.

Tantric sex یک روش باستانی هندو است که بیشتر از 5000 سال قدمت دارد و به معنی " بافتن و انبساط انرژِی " است . یک شکل آهسته از رابطه جنسی برای افزایش صمیمیت و ایجاد ارتباط بین ذهن و بدن است که می تواند منجر به ارگاسمی قوی شود.

9.برای ارگاسم بهتر: عشقبازی های خلاقانه داشته باشید

به گفته فولبرایت اگر زمان بیشتری نسبت به شریک زندگیتان برای آماده شدن در رابطه جنسی نیاز دارید برای یکدیگر ایمیل یا پیام های عاشقانه و درباره رابطه جنسی ای که می خواهید یا ماساژ جنسی بفرستید ( ولی در تصویرسازی زیاده روی نکنید چون ممکن است پیام هایتان خصوصی باقی نماند. )

10.برای ارگاسم بهتر: داروهایتان را بررسی کنید

زنان بیشتر از مردان به داروهای ضد افسردگی روی می آورند که ثابت شده به زندگی جنسی فرد لطمه وارد می کنند. اگر مشکلی دارید در مورد داروهایتان با پزشک مشورت کنید.

11.برای ارگاسم بهتر: فورا کمک بگیرید

اگر ارگاسم نمی شوید از یک مشاور حرفه ای کمک بخواهید. آسیب عصبی یا کاهش تستسترون می تواند عامل ایجاد این مشکل باشد. به گفته برمن، پزشکتان می تواند سلامت شما را ارزیابی کرده و عواملی که در رابطه تان دخیل هستند را بررسی کند. "

12.برای ارگاسم بهتر: آرامش داشته باشید

در مطالعه اخیر که روی بیشتر از 500 زن فرانسوی انجام گرفت بیش از 70 درصد آن ها بیان کردند که استرس کاری میل جنسی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. کاهش میل جنسی به وضوح سبب کاهش احتمال ارگاسم خواهد شد. بنابراین حواس پرتی های زندگیتان را پشت در اتاق خواب جا بگذارید.

منبع: سیمرغ

راز هیجان انگیز نگه داشتن رابطه جنسی اطمینان داشتن از باز بودن خطوط ارتباطی است‎


لذت جنسی خانمها

رابطه جنسی را در تقویمتان قرار دهید‎

شوهرم یک عاشق دست و دلباز است. به محض این که رابطه را شروع می کنیم همیشه فراموش می کنم که می خواستم زودتر تمامش کنم چون در اوج رضایت و لذت جنسی هستم.

15 راهکار ساده برای داشتن رضایت جنسی زوج ها برای بلند مدت

راز 1: رابطه جنسی را در تقویمتان قرار دهید

ماریان، 39 ساله که 15 سال است ازدواج کرده، می گوید : " شوهر من سفرهای کاری زیادی می رود، برای همین سیقه زمان رابطه جنسی را یادداشت می کنیم. ما قبل از رفتن و درست بعد از برگشتنش با هم رابطه داریم. " چت و تینا 49 و 47 ساله که 16 سال است با هم زندگی می کنند هم وقتی مجبور به مسافرت می شوند برای رابطه جنسی برنامه ریزی می کنند. "

راز 2: صمیمی باشید

آلیسا، 40 ساله، که 18 سال است ازدواج کرده می گوید: " راز هیجان انگیز نگه داشتن رابطه جنسی اطمینان داشتن از باز بودن خطوط ارتباطی است. تونی بیشتر اوقات نمی داند که چگونه مرا به ارگاسم برساند. وقتی تصمیم میگیرم در مورد کارهایی که باید انجام دهد با او صحبت کنم وارد یک مرحله کاملا جدید از صمیمیت می شویم. من دیگر منتظر نمی مانم تا خودش راههای جدید را کشف کند، بلکه خودم او را راهنمایی می کنم. در میان گذاشتن خواسته ها، هر دوی ما را تبدیل به عشق ورزان بهتری کرده که رضایت و لذت جنسی را تجربه کنیم . "

راز 3: مانند نوجوانان رفتار کنید

کارولین، 39 ساله می گوید: 11 سال است که ازدواج کرده و 3 فرزند دارد ولی من و شوهرم هنوز هم از وجود هم لذت می بریم درست مثل زمان نامزدی مان. هنوز هم غافلگیرش می کنم یا زمانی که بیرون از خانه ایم و کسی حواسش نیست شیطنت می کنم. وقتی می خواهد با من شوخی کند توی ذوقش نمی زنم و این رفتارها جرقه هایی است که رابطه ما را زنده نگه می دارد. "

راز 4: اجازه دهید ذهنتان تغییر کند

مردیت، 37 ساله که 10 سال است ازدواج کرده می گوید: " اساسا من در رابطه مثل یک مرد هستم و می خواهم به سرعت همه چیز تمام شود ولی شوهرم این گونه نیست. ریچ، یک عاشق دست و دلباز است. او وقت می گذارد تا مطمئن شود که من لذت می برم. به محض این که رابطه را شروع می کنیم همیشه فراموش می کنم که می خواستم زودتر تمامش کنم چون در اوج رضایت و لذت جنسی هستم. "

راز 5: خطر کنید

چت ، 49 ساله که 16 سال است با همسرش زندگی می کند می گوید: گاهی بهترین لحظات بین ما در فضایی غیر از خانه رقم می خورد و گاهی مشکلاتی هم برایمان ایجاد کرده. وقتی به تعطیلات می رویم هنگام تماشای غروب خورشید آبیموه می خوریم و می دانستم که همسرم چقدر در این لحظه خواهان من است و بعد از تماشای ماهی ها با هم قدم زدیم و کمی شیطنت کردیم!

راز 6: مسئولیت ها را به اشتراک بگذارید

آلیسا می گوید: " ما به نوبت آغازگر رابطه جنسی هستیم، چون ما متوجه شدیم که در بیشتر رابطه ها فقط یک نفر آغاز کننده است و این کار می تواند منجر به مبارزه طلبی و احساس طرد شدن، شود. ما روزی را انتخاب می کنیم که برای هردویمان بهتر است. تونی از یکشنبه تا سه شنبه آغاز کننده است و نوبت من چهار شنبه تا جمعه است. یکشنبه ها هم روز استراحت یا روز پاداش است! "

راز 7 : الهام بگیرید

اریکا، 32 ساله، که 14 سال است با شوهرش زندگی می کند، می گوید: من دنبال تماشای فیلم های آنلاین جنسی نیستم ولی همیشه برای بهتر شدن رابطه ام از جستجوی گوگل استفاده میکنم مثلا، چگونه با شوهر خود صمیمی تر شویم. " شارون ، 37 ساله که 11 سال است ازدواج کرده، می گوید: سیقه من بعد از خواندن کتاب 50 سایه خاکستری در باشگاه کتابخوانی احساس نشاط زیادی داشتم. از این کتاب یاد گرفتم گاهی فقط می شود عشقبازی کرد بدون این که رابطه جنسی داشته باشید. من این روش را در زندگی خودمان اجرا کردم و عشقم را دوباره ساختم. انتظار باعث می شود رابطه جنسی واقعا رضایت بخش تر شود. "

لذت جنسی و زنان

راز 8 : همیشه روی کلید تکرار و اوتوماتیک نباشید

پاتریشیا، 50 ساله، که 14 سال است ازدواج کرده می گوید : " کمیت هیچ ارتباطی با کیفیت ندارد. من و شوهرم برای دست یافتن به سطوح بالاتر ارگاسم، روش های جدیدی را امتحان می کنیم. برای ما رابطه جنسی به منزله پیدا کردن روش های جدید است. کلید داشتن یک رابطه جنسی کاملا رضایت بخش تغییر تمرکز از هیجانات به تمرکز روی تنوع و تغییرات هر رابطه است. همیشه پتانسیل شگفت انگیزی در این کار وجود دارد. "

راز 9 : خودتان را به چالش بکشید

به گفته آلیسا " در 11 سال اول زندگی مان با هم خوب بودیم و بیشتر شبیه دو نفر همخانه بودیم که باهم بچه بزرگ می کنند تا این که عاشق هم باشیم. و این مسئله داشت ما را به طرز وحشتناکی از یکدیگر جدا می کرد و در واقع ما را تبدیل به 2 ماشین بی احساس کرده بود و بعد وقتی درباره سایر زوجین که وضعشان مثل ما بود شنیدیم وارد یک دوره شصت روزه چالش رابطه جنسی شدیم. نتیجه قرار دادن همدیگر در اولویت اول زندگی جنسی، ما را تا امروز تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر حداقل هفته ای 2 بار رابطه جنسی داریم و بیشتر در مورد رابطه جنسی و کارهایی که حین انجام آن دوست داریم با هم صحبت می کنیم. صحبت کردن در این رابطه واقعا احساس خوبی دارد. "

راز 10: از علایق یکدیگر باخبر شوید

چت می گوید: " ما از علایق یکدیگر خبر داشته و آن ها را برای هم فراهم می کنیم. چیزهای خاصی وجود دارد که هر کدام از ما را سر ذوق می آورد ولی همیشه موقع عشق بازی آن ها را انجام نمی دهیم. همین رفتار است که باعث خاص شدنشان می شود." پاتریشیا اضافه می کند: " خیلی عالیست که یک کیسه پر از حقه داشته باشید که می دانی اکثر اوقات کارساز است، ولی گذشته از آن ها ، آشنایی با علایق جنسی شریک زندگیتان الگویی برای رفتار بهتر به شما می دهد. درست مثل نوشتن نت آهنگ است: به محض این که فرمولش را بیاموزید می توانید آهنگ های زیبایی بسازید. "

راز 11 :از او تعریف کنید تا اعتماد به نفسش بازگردد

شارون می گوید: " یادم می آید که در اولین بارداری 20 کیلو وزن اضافه کردم و احساس می کردم دیگر هیچ جذابیتی ندارم اما شوهر دوست داشتنی سیقه ام هنوز هم خواهان رابطه جنسی با من بود و همیشه اشاره می کرد که چقدر برایش زیبا و خواستنی هستم. "

راز 12 : قبل از ورود به اتاق خواب مشکلات اقتصادی را حل کنید

اریکا می گوید : " زمانی بود که حس می کردم رابطه جنسی یک خیابان یک طرفه است، ولی مشخص شد که مشکل ما به مسائل خارج از اتاق خواب برمی گردد. شوهر من نگران مشکلات مالی و سایر چیزهایی بود که مغزش را کاملا از رابطه جنسی دور کرده بود که این مسئله مرا آزار می داد و فکر می کردم به اندازه کافی خوب نیستم، ولی ما این مشکلات را حل کردیم. حالا آن دوره گذشته و زندگی جنسی ما دوباره عالی شده. "

راز 13 : از شر انتظاراتتان خلاص شوید و فقط خوش بگذرانید

چت می گوید: " اولین باری که رابطه جنسی داشتیم، تینا برای جلب رضایت من خودش را تحت فشار قرار داده بود که موفق هم نشد. حالا به خوبی همدیگر را می شناسیم و فقط می خواهیم خوش بگذرانیم. رابطه جنسی هیچوقت نباید کاری سخت و طاقت فرسا شود. گاهی اوقات به قدری شدت خنده هایمان زیاد می شود که مجبور می شویم دست از کار بکشیم و اشکالی هم ندارد. و بعضی از لحظات صمیمی ما فقط در آغوش هم در تختخواب دراز کشیدن است. "

راز 14 : از 0 تا 60 رابطه را به ترتیب انجام ندهید

چت می گوید: " پاهای همسرم منطقه فوق العاده حساسی برای تحریک جنسی است و ماساژ پاهایش با لوسیون گاهی اوقات بیشتر از دخول باعث تحریکش می شود. " پاتریشیا اضافه می کند " من و شوهرم معمولا با هم حمام می رویم تا احساس جنسی بین مان بیدار شود. "

راز 15 : افزایش سنتان را با آغوش باز بپذیرید

اولیویا ، 45 ساله می گوید: اعتماد به نفسی که با بدنتان به شما دست می دهد با افزایش سن به چالش کشیده می شود، ولی فکر میکنم در دراز مدت مساله مهمی ایجاد نمی کند. ما 11 سال است که با هم هستیم و زندگی جنسی شاد و سالم جزو اولویت های ماست. ما توافق کردیم که افزایش سن می تواند به معنای یادگیری روش های جدید برای یک رابطه جنسی خوب باشد و دیگر حاضر نیستیم به خاطر هیچ چیزی تسلیم شویم. " جنیفر 41 ساله که 15 سال است ازدواج کرده با این مساله موافق است " ما استرسی در مورد بدنمان نداریم. در حقیقت به صداهای مسخره ای که بدنمان ایجاد می کند فقط می خندیم! "

منبع: سیمرغ

کلامیدیا یکی از شایع ترین بیماری‌ مقاربتی در جهان است


کلامیدیا تراکوماتیس

کلامیدیا یکی از شایع ترین بیماری‌ مقاربتی در جهان است که توسط باکتری به نام کلامیدیا تراکوماتیس ایجاد می‌شود. اگرچه این بیماری رایج ترین و قابل درمان ترین بیماری است که از طریق روابط جنسی منتقل می‌شود اما اغلب بدون نشانه و علامت است و به صورت درمان نشده رها می‌شود. زمانی که چنین اتفاقی روی می‌دهد، زنان متوجه نتایج وخیم وحادی می‌شوند و ممکن است شرایط موجود منجر به ناباروری یا سایت صیغه درد مزمن لگن شود. کلامیدیا یک عفونت باکتریایی ناشی از کلامیدیا تراکوماتیس است. این عفونت می‌تواند از طریق دستگاه تناسلی از انواع مختلفی از تماس جنسی منتقل شود. با توجه به آخرین آمار از مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC)، حدود ۱.۸ میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به کلامیدیا هستند. با این حال، تعداد عفونت‌های جدیدی که در هر سال رخ می‌دهد بیشتر می‌شود و در هر سال به ۲.۸ میلیون عفونت جدید می‌رسد. نوجوانان و افراد جوان بیشتر در معرض این عفونت قرار دارند.

نشانه‌ها و علائم کلامیدیا:

کلامیدیا یک بیماری خاموش در نظر گرفته می‌شود زیرا بیشتر افرادی که مبتلا به این بیماری هستند در مورد آن آگاه نیستند و هیچ نشانه‌ای را تجربه نمی‌کنند. افرادی که نشانه‌های توسعه یافته تری دارند این گونه علائم را چند هفته بعد از داشتن رابطه جنسی با فرد بیمار، مشاهده خواهند کرد.

در زنان نشانه‌های این بیماری شامل موارد زیر است:

ترشح واژینال

سوزش یا درد در حال ادرار

درد در قسمت‌های پایین شکم

حالت تهوع

تب

درد به هنگام مقاربت

خونریزی در بین دوره‌های قاعدگی

در مردان نشانه‌های کلامیدیا شامل موارد زیر است:

ترشح از آلت تناسلی

سوزش یا درد به هنگام ادرار

سوزش یا خارش در سر آلت تناسلی

درد بیضه

تورم بیضه

عوارض درمان نکردن این بیماری برای مردان و زنان می‌تواند بسیار جدی باشد. در زنان عفونت می‌تواند منجر به بیماری التهابی لگن (PID) شود که در آن به تخمدان، رحم و لوله‌های فالوپ آسیب وارد می‌شود. چنین شرایطی می‌تواند منجر به ناباروری در زنان گردد. عفونت همچنین می‌تواند به درد مزمن لگن بیانجامد. در مردان، کلامیدیای درمان نشده می‌تواند به شرایطی همچون پروستاتیت(التهاب غده پروستات) یا اپیدیدیمیت منجر شود. در مردان و زنان، التهاب سایت صیغه مقعد می‌تواند باعث ایجاد درد به هنگام برقراری رابطه جنسی از این ناحیه شود. حتی کودکانی که تازه به دنیا می‌آیند ممکن است با این بیماری درگیر شوند. این شرایط زمانی رخ می‌دهد که عفونت از مادر به کودک منتقل می‌شود. این کودکان ممکن است از ذات الریه یا عفونت چشم رنج ببرند.

بیماری کلامیدیا

کلامیدیا یک عفونت باکتریایی ناشی از کلامیدیا تراکوماتیس است

تشخیص و بررسی کلامیدیا:

از آنجایی که تشخیص بیماری کلامیدیا دشوار است، بیشتر متخصصان پیشنهاد می‌کنند افرادی که زیر ۲۴ سال هستند و از لحاظ جنسی فعال اند، غربالگری شوند.تست غربالگری شامل نمونه ادرار یا نمونه ای از گردن رحم یا انتهای آلت تناسلی مرد است.

درمان و داروهای مورد استفاده برای کلامیدیا:

اگر داروهای مناسب تجویز شود و به درستی مورد استفاده قرار گیرد، کلامیدیا قابل درمان است. آنتی بیوتیک‌های خوراکی همچون آزیترومایسین (زیتهرومکس)، داکسی سایکلین و اریترومایسین بیشتر رایج است. افرادی که آنتی بیوتیک مصرف می‌کنند بعد از کامل کردن دوز واحدی از آن یا دوره خاص مطرح شده توسط پزشک، بهتر است به مدت ۷ روز رابطه جنسی نداشته باشند. این موضوع معمولا به این خاطر توصیه می‌شود که کلامیدیا معمولا در طول درمان با آنتی بیوتیک قابل سرایت به فرد مقابل است. برای جلوگیری از بروز عفونت‌های مجدد، شریک جنسی باید درمان شود.

پیشگیری از کلامیدیا:

تنها روش برای پیشگیری از این بیماری ، پرهیز از داشتن رابطه جنسی کنترل نشده با سایر افراد است. روش‌های زیر می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به این بیماری کمک کند:

استفاده از کاندوم در طول مقاربت جنسی

پرهیز از روابط جنسی کنترل نشده

انجام غربالگری منظم

منبع: مجله سلامت

درد هنگام رابطه جنسی بیشتر اوقات، موقتی بوده و قابل درمان است‎


فواید رابطه جنسی

چرا برخی زنان هنگام رابظه جنسی باید درد شدیدی را تحمل کنند؟ علت رابطه جنسی دردناک چیست؟ آیا مشکل در آناتومی آنهاست؟

1. چرا رابطه جنسی دردناک است و چه کاری می توان در مورد آن انجام داد؟

شما حسش را دارید و شریکتان هم آماده است، پس برای رفتن به تخت تان برنامه می چینید. ولی وقتش که می رسد حسش می کنید –یک درد مبهم، خارش پوست یا سوزشی که هیچ دلیل مشخصی ندارد. شما مثل همیشه در حال لذت بردن از رابطه جنسی هستید ولی ناگهان دردتان می گیرد، ممکن است این درد برایتان گیج کننده یا نگران کننده باشد. به گفته دکترآلیسا دویک Alyssa Dweck متخصص مامایی و مشکلات واژن در نیویورک: " درد هنگام رابطه جنسی یکی از سوالات رایج بیماران است، ولی بیشترسایت صیغه اوقات، عامل این درد موقتی بوده و قابل درمان است. " در حقیقت کنگره متخصصان زنان و زایمان آمریکا اعلام کرده که 75 درصد زنان در مقاطعی از زندگی تجربه رابطه جنسی دردناک را داشته اند. با خواندن این مقاله می توانید باعللی که باعث ایجاد درد هنگام رابطه جنسی می شود آشنا شده و به راه حل رفع این مشکل دست پیدا کنید.

2. قسمت خارجی واژن (مهبل) بیش از حد تحریک شده است

علت احتمالی: محصولات مراقبت شخصی.

سوزشی که در اثر مصرف بیش از حد این محصولات ایجاد می شود سوزش عشقی نیست که کسی در آرزوی آن باشد. ولی اگر سوزش و قرمزی در لب بیرونی یا فرج شما جلوی لذت بردنتان را گرفت، حساسیت بدنتان به محصولات مراقبت شخصی که در این منطقه (واژن) استفاده کرده اید را سرزنش کنید. – مثل صابون، شامپوی بدن، روغن ماساژ یا حتی دستمال توالت. به گفته دکتر دویک Dr. Dweck " رنگ، عطر و سایر افزودنی ها در این محصولات می تواند موجب التهاب واژن یا پوست اطراف آن شود. "

راه حل: به گفته دکتر دویک: با ترک استفاده از این محصولات ، اندام شما به سرعت بهبود یافته و ظرف یکی دو روز التهابش فروکش می کند. ( استفاده از کرم یا لوسیون ممکن است باعث بدتر شدن التهاب شود ) سپس محصولات حاوی افزودنی های شیمیایی که برای بهداشت واژن استفاده می کنید را با اقلام طبیعی جایگزین کنید.

3. خارش یا سوزش و وجود ترشحات

علت احتمالی: عفونت.

ترشح می تواند به علت عفونتی باشد که باعث درد شده. بخشی از مشکل: این که تشخیص دهید چه عفونتی جلوی زندگی جنسی شما را گرفته است.

- احتمال اول: به گفته دکتر دویک اگر ترشح سفید، غلیظ و فوق العاده خارش دار است احتمالا عفونت قارچی است، رشد بیش از حد مخمرهایی که به طور معمول در واژن تکثیر می شوند.

- احتمال دوم: باکتری واژینال، که معمولا مایل به خاکستری است، ترشحات آبکی بوده و بوی ماهی می دهند.

- احتمال های دیگر: ازین ها که بگذریم بیماری های مقاربتی نظیر سوزاک gonorrhea یا کلامیدیا chlamydiaa که اغلب هیچ نشانه ای ندارند اما می توانند باعث ایجاد درد لگنی و ترشحات زرد مایل به سبز شوند.

راه حل: به توصیه دکتر دویک برای معاینه به پزشکتان مراجعه کنید. با این که در هر گوشه کناری می توانید یک کرم برای درمان عفونت قارچی پیدا کنید ولی بهتر است از راه درست وارد شده و برای دکترتان توضیحات لازم را ارائه کنید تا از درمان خود مطمئن شوید.

4. واژن (مهبل) شما بسته می ماند

علت احتمالی : واژینیسموس Vaginismus

به گفته دکتر راکوئل داردیک Raquel Dardik، استادیار زنان و زایمان در مرکز پزشکی NYU Langone: اگر دخول صرفا دردناک و غیر قابل تحمل است واژنتان خودش را جمع کرده و می تواند نشانه شرایطی کمتر شناخته شده به نام واژینیسموس باشد. مشخصه های آن دردناک بودن، انقباض غیر ارادی عضلات واژن است که علت آن هنوز ناشناخته است، هر چند ممکن است در نتیجه یک آسیب جسمی یا روحی در گذشته باشد مثل سوء استفاده جنسی. " مثل این است که واژن شما روی پیام، وارد نشو، تنظیم شده باشد. "

راه حل:

از پزشک خود به صورت خاص در مورد واژینیسموس مشورت بخواهید –در غیر اینصورت ممکن است علت جمع شدن واژن را به استرس یا اضطراب و یا شرم ربط دهد. ولی واژینیسموس واقعی است و قطعا قابل درمان. به گفته دکتر داردیک " ما به زنان تمریناتی می دهیم که به ریلکس کردن عضلات کف لگن کمک کرده و راحت تر می توانند با این مشکل کنار بیایند. "

5. واژنتان مثل صحرا خشک است

علت احتمالی: استرس، دارو یا هورمون ها.

خشکی واژن یکی از شایع ترین دلایلی است که زنان هنگام رابطه جنسی لذتی ندارند. عوامل زیادی سبب این مشکل می شوند. از قبیل استرس، اضطراب یا مصرف داروهایی از قبیل آنتی هیستامین ها که باعث خشک شدن غشای مخاطی می شوند. به گفته دکتر دویک " خشکی واژن می تواند در نتیجه کاهش طبیعی سطح استروژن بعد از تولد فرزند، حین شیردهی یا نزدیک شدن به دوران یائسگی باشد. "

راه حل:

از لوسیون های روان کننده مبتنی بر سیلیکون برای تامین روان بودن طبیعی واژن استفاده کنید تا زمانی که استرستان از بین رفته یا سطحسایت صیغه استروژنتان به حالت نرمال برگردد. اگر خشکی واژن به علت نزدیک شدن به دوران یائسگی –یا یائسه شدن – بود، کاهش استروژن می تواند دائمی باشد. ولی دلیلی ندارد که خشکی واژن همیشگی بماند. می تواند با پزشکتان در مورد گزینه هایی مانند استفاده از کرم واژینال استروژنی مشورت کنید.

6. در اواسط رابطه در پهلوها احساس درد می کنید

علت احتمالی: کیست های تخمدان.

درد تیر کشنده بسیار شدید قبل از ارگاسم می تواند نشانه کیست تخمدان باشد که شریکتان حین رابطه تصادفی به آن ضربه وارد کرده. به گفته دکتر داردیک " وجود یک کیست پر از مایع در تخمدان غیر معمول نیست و اگر لمس شده یا فشاری به آن وارد شود حتی از طریق واژن ممکن است درد بگیرد. "

راه حل:

اگر حین رابطه ضربه ای حس کردید حتما با پزشکتان مشورت کنید – به خصوص اگر یائسه هستید، کیست ها می توانند زنگ خطر جدی باشند. اما برای زنان جوان، بعید است که داشتن کیست تخمدان نگران کننده باشد. به گفته دکتر داردیک " اکثریت قریب به اتفاق کیست ها خوش خیم و دوره ای هستند و خود به خود از بین می روند. "

انواع رابطه جنسی

خشکی واژن یکی از شایع ترین دلایلی است که زنان هنگام رابطه جنسی لذتی ندارند‎

7. هنگام رابطه جنسی شریکتان برجستگی ای داخل بدن شما حس می کند

علت احتمالی: فیبروئید ها.

کیست تخمدان تنها چیزی نیست که شریک زندگیان به صورت تصادفی به آن برخورد کند. درد شدیدی که بالاتر از واژن احساس می کنید ممکن است نشانه ای از فیبروئید رحمی باشد – یک توده عضلانی که در رحم رشد می کند. در مطالعه ای در سال 2014 در مجله پزشکی جنسی عنوان شد زنانی که فیبروئید رحمی دارند نسبت به دیگران سه برابر بیشتر رابطه جنسی دردناک را تجربه کرده اند. به گفته دکتر دویک " فیروئید احتمالا به سمت واژن رشد می کند و هنگام رابطه جنسی آلت شریکتان به آن ضربه وارد می کند. " سایر نشانه های فیبروئید شامل خونریزی در اواسط چرخه قاعدگی، قاعدگی شدیدتر و احساس پری در ناحیه زیر شکم است.

راه حل:

گاهی اوقات فیبروئید کوچک بوده و خود به خود ناپدید می شود و اگر عوارضی نداشته باشد پزشکان ترجیح می دهند کاری به آن ها نداشته باشند. ولی اگر در رحمتان فیبروئید ساخته شد و به زندگی جنسیتان لطمه وارد کرد در مورد عمل جراحی با حداقل عوارض برای برداشتن آن مشورت کنید.

8. رابطه جنسی در هر پوزیشنی برایتان دردناک است

علت احتمالی: اندومتریوز Endometriosis

از یک درد مبهم تا یک درد جدی، درد عمومی در هر نقطه از واژن ممکن است تنها سرنخ از ابتلای شما به آندومتریوز باشد. این وضعیت زمانی رخ می دهد که بافت آندومتر ( لایه داخلی رحم ) به خارج رحم مهاجرت کرده وسایت صیغه در سایر قسمت های بدن رشد کند مثل تخمدانها یا لوله فالوپ (لوله رحم یا لوله فالوپ Fallopian tubeبخشی از دستگاه تناسلی زنانه‌ است. این عضو دو لوله ساده‌است که در دو طرف انتهای فوقانی رحم قرار دارند. انتهای این لوله از طرف تخمدان باز است.). به گفته دکتر داردیک:" این بافت مانند چسب به سایر اندام ها می چسبد و در آن محل جای خود ثابت می کند. این عدم انعطاف پذیری می تواند باعث درد آن عضو هنگام رابطه جنسی شود. "

راه حل:

اگر دکتر تشخیص داد که مبتلا به آندومتریوز هستید، راه حل دارید: می توانید با استفاده از دارو رشد بافت را تحت کنترل نگه دارید و درد را به حداقل برسانید. عمل جراحی هم برای برداشتن بافت غده کمک کننده است.

9. دخول عمیق گاهی اوقات درد دیوانه کننده ای دارد

علت احتمالی: چرخش رحم.

اگر تنها زمانی که شریکتان دخول عمیق دارد، درد را تجربه می کنید احتمالا رحم شما به سمت عقب چرخیده. به گفته دکتر دویک " رحم به طور معمول به صورت مستقیم و در تراز با بقیه بدن در وسط قرار دارد، ولی بعضی از زنان به صورت طبیعی با چرخش آن به سمت عقب لگن به دنیا می آیند که رابطه جنسی باعث حرکت بیشتر و در نتیجه ایجاد درد می شود. این حالت عجیب در بدن روی سلامتی یا بارداری تاثیری ندارد. "

راه حل:

برای پیشگیری از هر گونه ضربه از دخول عمیق بپرهیزید یا این که زن در بالا قرار بگیرد تا بتواند عمق دخول را کنترل کند.

10. عود درد لگن

علت احتمالی: زایمان.

پرینه perineum منطقه ای بین فرج و مقعد است. گاهی اوقات پزشکان این محل حساس و پر از عصب را موقع زایمان برای پیشگیری از پاره شدن، برش می زنند، به این جراحی اپیزوتومی episiotomy گفته می شود. به گفته دکتر دویک: اغلب زنانی که تحت جراحی اپیزوتومی قرار گرفته اند به خوبی زخمشان التیام پیدا می کند ولی بعضی افراد همچنان در این ناحیه احساس درد دارند حتی پس از این که متخصص زنان و زایمان به آن ها مجوز داشتن رابطه جنسی را می دهد.

راه حل:

به پزشک خود مراجعه نمایید . احتمال این که به شما پیشنهاد جراحی ترمیم اپی زیاتومی episiotomy بدهد زیاد است.

11. در تمام سطح واژن احساس سائیدگی می کنید

علت احتمالی: رابطه جنسی بیش از حد.

می دانید که زیاده روی در رابطه جنسی منجر به سائیدگی دیواره واژن خواهد شد؟ سایت صیغه این همه سایش خارجی و داخلی را در واژن در نظر بگیرید که باعث ایجاد نشانه هایی از جراحت در آن می شود. که می تواند نشانه زیاده روی در یک چیز خوب باشد. به گفته دکتر دویک " داشتن رابطه جنسی شدید و زیاد در یک دوره کوتاه مدت می تواند احساس خشکی و سائیدگی در شما ایجاد کند. "

راه حل:

سائیدگی ها را با خشک نگه داشتن اطراف و پوشیدن لباس های گشاد، آزاد بگذارید. در عرض یک روز یا کمی بیشتر همه چیز به روال عادی برخواهد گشت.

منبع: سیمرغ

نگاهی دیگر به شب زفاف دو روایت از شب زفاف:روایت سنتی و روایت نسبتا جدید

سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

الف : سنتی مذهبی

حقیقت مطلب اینست که اکثر مسلمانان نتوانسته اند اهمیت بسیار زیاد مسائل جنسی و توجهی که اسلام به این مسئله دارد را درک کنند. این مسئله باعث می شود که آموزش مسائل جنسی تبدیل به یک حلقه ی مفقوده در جامعه شود و به خاطر همین سهل انگاری و عدم اطلاع رسانی بعضی از نهادهای آموزشی و فرهنگی ، افرادی که در مسائل جنسی دچار مشکل می شوند و به سراغ منابع علمی معتبر می گردند ، اغلب مواقع نتایج خوب و استانداردی را به دست نمی آورند.


در شب اول عروسی (شب زفاف ) چه باید کرد؟
شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود. به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است . در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
از آموزه های دینی به دست می آید ، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد ، به یکی از سنت های پیامبران (ص) عمل کرده است.


نکاتی که در این جا باید بر آن تأکید کرد این است :
1- در انسان برخلاف سایر جانداران ، کیفیت همبستر شدن و انجام رفتار جنسی با همسر غریزی نیست ، بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت ، گرچه اصل وجود غریزه جنسی ، غریزی و فطری است. به همین دلیل یکی از ضروریات برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم بر ازدواج دارند ، این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند.

این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن ، شناخت نیازهای عاطفی یکدیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، شناخت راه های مختلف همبستر شدن ، آگاهی از راه های جلوگیری از بارداری ، تنظیم خانواده ، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن ، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن ، خوشبو بودن و امثال آن ، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن ، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع ، سریعا برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آنها در این جا مقدرو نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده مراجعه شود.


2- رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) ، یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی است ، از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند. حتی طبق آماری که روان شناسان و کارشناسان امور خانواده ارائه کرده اند بیش از 75 درصد از عوامل اختلاف های خانوادگی ریشه در این موضوع دارد. حتی شیخ اجل سعدی در گلستان در ضمن داستانی می گوید:
زن کز بر مرد بی رضا برخیزد
زان خانه و زان سرا بلا برخیزد


در رسیدن به اوج لذت جنسی ، که علامت آن انزال در زن و مرد است ، بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولا مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند،دست از کار می کشند ؛ در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن دراین حالت باعث می شود مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید . پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش ، همسرش را با تحریک نقاط حساس زن ، او را برای این کار آماده کند.


در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند یکی از آداب همبستر شدن با همسر ، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن و … است . حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند ، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می گیرد.


آداب روابط زناشویی زن و مرد دو قسم است :
الف – آداب شب زفاف که عبارت است از:
- ابتدا عروس و داماد وضو بگیرند ، تکبیر گفتن در این شب ، خواندن دو رکعت نماز ؛ خواندن این نماز با حال خضوع و خشوع و دعا کردن در سرنوشت عروس و داماد بسیار مؤثر است . خواندن دعا و نیایش ، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت می گیرد.


- دست گذاشتن داماد بر پیشانی عروس ؛
پس از ورود عروس به حجله ، داماد در حالی که رو به قبله می ایستد ، دست خویش را بر پیشانی عروس بگذارد و برای خود و عروس و اولاد آینده ‏شان ، دعا می کند و از خداوند خیر و برکت می طلبد.


ب – آداب عمومی ( مستحبات) زناشویی :
- گرفتن وضو و گفتن بسم اللّه‏
- در هنگام جماع (نزدیکی) تعجیل نکند و زن را برای آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد.
- جماع در شب‏های دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه یا جمعه باشد.
هنگام جماع با زن ملاعبه و بازی کند تا او کاملاً آماده شود.
جماع (نزدیکی) را وقتی انجام دهد که زن میل دارد.
بهتر است نزدیکی در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتی بعد از خوردن شام باشد ، زیرا معده پر است و نزدیکی موجب قولنج و فلج و چکیدن بول و فتق و ضعف بینایی و برخی بیماری های دیگر می شود.

ب – نسبتا جدید
آداب و رسوم غلط در شب زفاف:
هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ایرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد پارچه ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند . این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.


در تلقی عمومی جامعه ما ، شب ازدواج و زفاف ، شب خوشبختی و رسیدن به آرزوهاست ، اما شب زفاف ، شب خستگی هم هست ، شب اظطراب و نگرانی است شب سر درد ، شب گریه ، شب سوزش معده و شب …….و حتی شاید شب بر باد رفتن آرزوها هم باشد.
اینكه چنین شبی با جایگاهی كه در فرهنگ اجتماعی ما دارد و اثرات آن بر زندگی ما اینقدر درباره اش كم صحبت شده و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمایی است.

شب عروسی در فرهنگ ما فعلا آن موقعی است كه دو تا آدم كه چند وقت دسايت همسريابي

سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

ر تدارك ازدواج بوده اند برای اولین بار زن و شوهر می شوند و به صورت رسمی در یك رختخواب می خوابند ، شب ازدواج فقط و فقط یك كار اجباریست. شما و همسرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید ، به درون خانه بروید و در را ببسايت همسريابي r/" title="سایت همسریابی شیدایی">سايت همسريابي ندید، همین . هر كس دیگری انتظاری به غیر از این داشت زیاد به حرفش گوش نكنید.

در فرهنگ ما ازدواج به همه فامیل مربوط است بعضی جاها ( كه از لحاظ سواد عمومی رابطه جنسی در مرحله پایین تری هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض 10 دقیقه تا نیم ساعت پارچه خون آلودی را به عنوان نشان باكره بودن عروس تحویلسايت همسريابي بدهد. بعضی ها ممكن است تا شب ازدواج ، عروس اشون یا دامادشون را ندیده باشند و خیلی های دیگر ممكن است اون رو لخت ندیده باشند. عده زیادی هم هستند ماه قبل از عروسی با همسرشون رابطه جنسی داشته اند، پس پیچیدن یك نسخه ثابت غیر ممكن است اما چیزهای مشتركی هم وجود دارد.

همه ما شب ازدواج خسته ایم توی این بحثی نیست ازدواج ایرانی سخته حداقل یك هفته دویدن و حرص خوردن داره دنبال جا می گردید خونه رو مرتب می كنید . دعوت فامیل و خلاصه تحمل دردسر های جشن. همه اینها باعث می شود كه بهترین شب زندگی شما با خستگی و تنش های بدنی شروع بشه . عروس و داماد یا به اجبار غذا میخورند یا اصلا فرصت غذا خوردن پیدا نمی كنند و هر دو حالت برای یك رابطه جنسی خوب مضر است.

پس در شب زفاف چكار باید كرد ؟

احیانا اگر در شب زفاف دفعه اولی است كه می خواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . تاثیر خستگی و اضطسايت همسريابي راب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست كه اندام جنسیشون راست نشه و در صورت وقوع این امر اضطراب چند برابر می شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها این اضطراب باعت خشك شدن مهبل می شود كه حتی برای خانمهای كار كشته هم دخول مشكل می شود چه برسه به دختری كه برای اولین بار میخواد سايت همسريابي دخول را تجربه كنه پس اولین كار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است اون دسته از كسانی كه فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را سايت همسريابي براشون روشن كنند كه این فكر بیهوده ای است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن .
یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه كه منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف است اجبار به عمل جنسی است پس این " اجبار " لعنتی را از بین ببرید.

اگه میتوانید با همسرتان صحبت كنید و بگویید احتیاجی نمی بینید كه شب اول سايت همسريابي در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت كنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید كه عاشق عمل جنسیسايت همسريابي هستید ولی امشب اجباری در انجام كامل اون ندارید و بهتر می بینید كه این كار را به فردا یا روزهای بعد موكول كنید كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقتی هیچ جور تنگی ندارید.

با این فكر هم آغوشی را شروع كنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس كردید وقتش نیست متوقف شوید . اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یك اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نكته براش راحتی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینكه مردانگی را توی .... سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.
یك نكته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این كار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت ( می دانید كه روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است).


صحبتی با آقا دامـــــــاد :
قبل از هر چیز یادتان باشد كه آب یا نوشیدنی دیگری كه میل دارید در اتاق باشد كهسايت همسريابي

سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

اگر هر كدام از شما احساس تشنگی كردید لازم نباشد بروید بیرون دنبال نوشیدنی بگردید.
چون خیلی ها شب اول به خاطر ترس و تنش و..... دهنشان خشك می شود و احتیاج به آبی دارند. وارد خانسايت همسريابي ه كه می شوید قبل از افتادن روی مبل و صندلی بطرف همسرتان بروید و او را در آغوش بكشید ، زیر گوشش بگوید كه دوستش دارید و قول بدهید كه این زندگی زیبایسايت همسريابي ی را كه كنارش شروع كردید را ادامه خواهید داد . همین طور كه در آغوشش گرفتیه اید به سمت جایی برای نشستن بروید و كنار هم بنشینید ،هم او خسته است و هم شما .


توی صورتش نگاه كنید و بگویید كه زیباست هیچ عجله ای نكنید با حوصله باشید و صبوسايت همسريابي ر . آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه كنید و تكرار كنید كه واقعا زیباست بسسايت همسريابي یار ظریف به دستهایش دست بزنید دست ها را بالا بیارین و آرام ببوسید . بعد از بوسه چند لحظه مكث كنید و به خاطره این بوسه فكر كنید ( اینجا فرصت مناسبی است كه آیا آب یا نوشیدنی دیگه ای لازم داره ؟)


اگر قبلا با همسرتون رابطه جنسی داشته اید این كارها را به عنوان یك عروس با او بكنید و اگر نداشته اید و دسايت همسريابي ختر از طبقاتی باشد كه هیچ وقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد . توجه كنید كه زنها نسبت به بدنشان خیلی حساس می باشند پس یك ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در آغوشش بگیرید اینطوری میتوانید آروم دستهاتونو حركت بدین و پشت بدن همسرتونو نوازش كنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید.
بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال كنید ( عاشق باشید و اعتسايت همسريابي ماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). كنار هم دراز بكشید و آروم تا حدی لباسها را در بیاورید همسرتان را تحسین كرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید . سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس كرده و به آن عادت كنید .


صحبتی با عروس خانم :
خانم عزیز شما هم وظیفتان همین چیز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهشسايت همسريابي بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببندد با احتیاط كامل به بدن همسرتان دست بكشید آلت جنسی او را اگر خواستید سايت همسريابي نوازش كنید و نه كار بیشتر. اگر بار اول است در این جلسه اجازه دهید كه گذشت زمان همه چیز را یاد بدهد جلسه اول حداكثر می تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا ازسايت همسريابي آلت جنسی شما زیاد سر در نیاورد و نه شما از آلت جنسی او پس یك حركت لذت بخش را شروسايت همسريابي ع كنید مانند نوازش آلت همدیگر و كمی به همین حركت ادامه دهید.

قصدتان كمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت كردن باشد هر چند ممكن است كه چیز های دیگری هم پیش آید. رابطه جنسی لازم نیستسايت همسريابي حتما دخول باشد اگر بخواهید یك ضرب سراغ دخول بروید مثل اینه كه با زبانی كه نمی شناسید برنامه نویسی كنید. صبر كنید تا اول چگونگی موضوع را یاد بگیرید این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید.

خلاصه كلام :
1 – تا احساس آمادگی كامل برای كاری نكرده اسايت همسريابي ید وارد عمل نشوید.
2 – هر لحظه مطمئن باشید همسرتان راحت است ( آقایون بیشتر توجه كنندسايت همسريابي چون این عمل اولین بار برای خانمها خیلی اضطراب آورتر است ).
3 – اگر عروس باكره باشد از پرده بكارت نترسید اگر دخول را درست انجام بدهید پرده بكارت بدون درد یا خونریزی باز خواهد شد.
منبع : ir-med.com

سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

10 فایده طبی رابطه زناشویی را بدانید

سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

در این مطلب سعی ‌شده به جزییات اثرهای فیزیکی رابطه زناشویی پربهترین سایت همسریابی داخته شود. رابطه زناشویی، دارای آثار فیزیولوژیکی مثل افزایش ضربانبهترین سایت همسریابی قلب و فشارخون است که نباید آنها را با اثرهای فیزیکی رابطه زناشویی اشتباه گرفت.
بسیاری بر این باورند که داشتن رابطه به مقدار زیاد برای سلامت خوب نیست وبهترین سایت همسریابی دلیلی هم برای این باور خود ندارند. در کمال تعجب برخی مردان معتقدند مایع منی از نخاع ترشح می‌شود و بسیاری نیز بر این اعتقاد هستند که دفع بیش از حد مایع منی، باعبهترین سایت همسریابی ث اتلاف مقادیر زیادی کالری و موادمغذی می‌شود که این باور به هیچ‌وجه صحت ندارد.


60 درصد حجم مایع منی ترشحات پروستات و 40 درصد آن ترشحات کیسه‌های منوبهترین سایت همسریابی ی هستند. این ترشحات فاقد هرگونه ماده مفید مهم برای بدن هستند. در حقیقت یکی از روش‌های درمانی «عفونت پروستات» یا «پروستاتیت» در مردان، افزایش تعداد روابط زناشویی است که در آن به‌طور مکرر ترشحات پروستات تخلیه و باعث دفع باکتری‌ها می‌شود بنابراین مایع منی نه در نخاع تولید می‌شود و نه در بیضه‌ها. نقش بیضه اضافه کردن اسپرم به مایع منی است.

فقط حدود یک درصد حجم مایع منی شامل اسپرم‌ها می‌شود بنابهترین سایت همسریابی براین مردانی که فاقد اسپرم هستند (تعداد اسپرم صفر یا آزواسپرمی) متوجه این مشکل خوبهترین سایت همسریابی د نمی‌شوند، مگر اینکه آزمایش تجزیه مایع منی بدهند که در آن مشخص می‌شود مایع منی فاقد اسپرم است. منی تولید شده در کیسه‌های منوی ذخیره می‌شود. حجم کیسه‌های منی حدود 5 میلی‌لیتر است، اگر کیسه‌های منی پس از پرشدن توسط رابطه زناشویی خالی نشوند، به روش‌های دیگر مثلابهترین سایت همسریابی احتلام شبانه خالی خواهند شد و اگر خالی نشوند مایع منی و اسپرم‌ها جذب می‌شوند.


در حقیقت رابطه زناشویی دارای اثرهای مفیدی هم روی بدن است. 10 اثر مفید رابطه زناشویی بر بدن عبارتند از:
1) در افرادی که دارای رابطه زناشویی هستند، سیستم ایمنی بدن قوی‌تر از افراد فاقد رابطه زناشویی است. سیستم ایمنی بدن مانند یک سد در مقابل عفونت‌ها و سلول‌های سرطانی عمل می‌کند. در دانشگاه پنسیلوانیا در یک بررسی مشخص شده سطح آنتی‌بادی‌ها در افرادی که در هفته 2-1 بار رابطه زناشویی برقرار می‌کنند، بالاتر است. آنتی‌بادی‌ها، مسئول دفاع از بدن در مقابل عفونت‌ها و سلول‌های سرطانی هستند. داشتن رابطه زناشویی منظم و موثر، باعث کاهش میزان ابتلا به بیماری‌های ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفلوانزا می‌شود.


2) داشتن رابطه زناشویی باعث تقویت میل زناشویی می‌شود. اگر فردی به مدت طولانی رابطه زناشویی نداشته باشد، کم‌کم میل زناشویی در او کاهش پیدا می‌کند.


3) داشتن رابطه زناشویی کنترل مثانه در زنان را بهبود می‌بخشد. برای اینکه خانم‌ها دارای کنترل ادرار خوبی باشند، نیاز به داشتن یک کف لگن قوی هستند. حدود 30 درصد خانم‌ها از درجاتی از بی‌اختیاری ادراری رنج می‌برند. داشتن یک رابطه زناشویی خوب، باعث استحکام عضلات کف لگن و بهبود کنترل ادرار در زنان می‌شود.


4) رابطه زناشویی مرتب و منظم، باعث کاهش فشارخون می‌شود. در بررسهمسریابی موقت ی‌های علمی مشخص شده در افرادی که دارای روابط زناشویی منظم و مرتب هستند، فشارخون سیستولیک پایین‌تر است که نباید آن را با افزایش فشارخون در حین رابطه زناشویی اشتباه گرفت.

5) رابطه زناشویی یک ورزش محسوب می‌شود. در رابطه زناشویی در هر دقیقههمسریابی موقت به‌طور متوسط 5 کالری انرژی مصرف می‌شود که هم باعث کاهش وزن می‌شود و هم اینکه کنهمسریابی موقت ="http://p30far30.ir" title="شیدایی">همسریابی موقت ترل وزن را بهبود می‌بخشد. یکی از آثار مفید ورزش، تقویت عضلات قلب استبهترین سایت همسریابی . پیاده‌روی وقتی ورزش محسوب می‌شود که به قدری تند باشد که باعث افزایش ضربان قهمسریابی موقت لب شود. در رابطه زناشویی علاوه بر مصرف کالری، تعداد ضربان قلب تا 150 بار در دقیقه نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر یک رابطه زناشویی 20 دقیقه طول بکشد به‌طور متوسط 100 کالری مصرف می‌شود.


6) رابطه زناشویی، خطر سکته یا حمله قلبی را کاهش می‌دهد. افرادی که روابط زناشویی منظم و موثری دارند، تعادل هورمون‌هایهمسریابی موقت استروژن و تستوسترون در آنها بهتر است. در یک بررسی مردانی که دارای حداقل 2 بار رابطه زناشویی در هفته بودند، میزان مرگ‌ومیر ناشی از بیماری‌های قلبی در آنها 50 درصد کمتر از مردانی است که رابطه زناشویی مرتب و منظمی نداشتند.


7) رابطه زناشویی باعث کاهش درد می‌شود. در یک بررسی در دانشگاه نیوجرسی مشخص شده همسریابی موقت حین برقراری رابطه هورمونی ترشح می‌شود که باعث بالابردن آستانه درد می‌شود و احساس هر نوع دردی در بدن را کاهش می‌دهد. رابطه زناشویی باعث کاهش درد می‌شود که منجر به ارگاسم یا همان ارضای زناشویی شود.


8) رابطه زناشویی خطر ابتلا به سرطان پروستات را در مردان کاهش می‌دهد. یکی از معتبرترین مجله‌های علمی در دنیا به نام «جاما» مقاله‌ای منتشر کرده که در آن مشخص شده، در مردانی که رابطه زناشویی منظمی داشته‌اند، میزان سرطان پروستات در آنها کمتر از مردانی است که رابطه زناشویی مرتب و منظمی نداشته‌اند.


9) رابطه زناشویی باعث بهبود خواب می‌شود. این مساله مشخص است که پس از داشتن یک رابطه زناشویی منجرهمسریابی موقت به ارگاسم، خوابیدن راحت‌تر می‌شود. پس از ارضای زناشویی، ترشح برخی هورمون ها، منجر به احساس آرامش و خواب‌آلودگی می‌شود.


10) رابطه زناشویی باعث کاهش استرس و اضطراب می‌شود. با برانگیختگی زناشویی،همسریابی موقت هورمونی در مغز ترشح می‌شود که باعث کاهش اضطراب و استرس فرد می‌شود. رابطه زناشویی باعث افهمسریابی موقت زایش اعتمادبه‌نفس می‌شود. حین رابطه زناشویی، هورمونی به اسم آندورفین ترشح می‌شود که باعث بهبود خلق می‌شود. افرادی که دارای خلق افسرده‌ای هستند، با داشتن روابط زناشویی منظم و موثر خلقشان بهبود پیدا می‌کند.


رابطه زناشویی مطلوب؛ چند بار در هفته؟
برخی این سوال را می‌پرسند که آیا هر روز می‌توان رابطه زناشویی داشت؟ آیا رابطه زناشویی همسریابی موقت روزانه باعث آسیب بدن می‌شود؟ داشتن رابطه زناشویی روزانه تا زمانی که طرفین از آن لذت می‌برند، هیچ اشکالی ندارد.

تعداد روابط زناشویی در هفته چقدر باید باشد؟ تعریف خاص و عدد خاصی برای این منظور وجود ندارد. تعداد دفعات برقراهمسریابی موقت ری رابطه به نیاز طرفین بستگی دارد. ممکن است نیاز یک زوج یک بار در هفته باشد و در مقابل زوج دیگر با 5 بار برقراری رابطه در هفته، نیازهایشان برطرف شود. اینکه یک تعداد از افراد برای حفظ سلامت خود از داشتن رابطه زناشویی سالم اجتناب می‌کنند به هیچ‌وجه باور درستی نیست و مبنای علمی ندارد.
منبع : salamatiran.com


سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

لینک هایی که بیشترین جستجو را داشتند از نظر گوگل کدامند؟

سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت


بهترین سایت همسریابی
سایت ازدواج
موقت
سایت تبادل لینک وبلاگ
تبادل لینک سه طرفه
تبادل لینک سه طرفه
آهنگ جدید شادمهر
سایت فروشگاه
یاهُوَ
همسریابی دو همدم
توران81
بهترين همسر
همسريابي شيدايي
xطوبی
سایت سارا
همسریابی دو همدل
همسر یابی بهترین
سایت همسر یابی رایگان
لاوایران
سایت همسریابی دوآشنا
سایت دوباور
سایت اینترنتی صیغه
سایت همسان گزینی تبیان
تبادل لینک
سایت همسریابی مونس یاب
سایت همسریابی استان آذربايجان شرقي
سایت همسریابی استان چهار محال و بختياري
همسریابی استان خراسان شمالي
سایت همسریابی سيستان و بلوچستان
استان كرمانشاه
سایت همسریابی استان كهگيلويه و بوير احمد
همسریابی استان گيـلان
همسریابی استان مازندران
سایت همسریابی شهر كليبر
سایت همسریابی شهرستان پيرانشهر
همسریابی چالدران
همسریابی شهرستان شوط
سایت همسریابی شهرستان خميني شهر
همسریابی شهرستان جم
سایت همسریابی شهرستان بروجن
همسریابی شهرستان تربت جام
همسریابی شهر كاشمر
سایت همسریابی كلات
همسریابی شهر نهبندان
سایت همسریابی شهرستان انديمشك
شهرستان رامشير
سایت همسریابی شهرستان خدابنده
سایت همسریابی شهرستان كنارك
سایت همسریابی شهر زاهدان
همسریابی شهرستان ممسني
همسریابی شهر سپيدان
سایت همسریابی شهرستان قزوين
همسریابی شهرستان قم
سایت همسریابی شهر سنندج
همسریابی كامياران
همسریابی سنقر
همسریابی شهر قصر شيرين
همسریابی كرمانشاه
سایت همسریابی شهر بهمئي
همسریابی شهر آق قلا
سایت همسریابی شهر صومعه سرا
سایت همسریابی شهرستان املش
همسریابی دلفان
همسریابی شهرستان تنكابن
همسریابی جويبار
همسریابی نكا
سایت همسریابی نوشهر
سایت همسریابی شهر دلیجان
همسریابی شهرستان يزد
سایت همسریابی شیدایی

سایت همسریابی شیدایی - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

1